Navigáció a CRM rendszerben


A VisioCRM rendszerben a modulokat a főnavigáció Értékesítés, Marketing, Támogatás, Tevékenységek, Együttműködés és Összes főkategóriáiban találjuk meg. Bemutatjuk a főnavigáció egyéb részeit és az oldalmenü használatát is.




Ügyfelek és kapcsolattartók


Az ügyfelek olyan szervezetek (cégek, jogi személyek) akikkel a vállalkozás üzleti kapcsolatban van. A VisioCRM megkülönbözteti az ügyfelet, mint szervezetet az ügyfélnél dolgozó személyektől aki a kapcsolattartók. Az alábbi videó bemutatja az ügyfelek és kapcsolattartók létrehozását a crm rendszerben.




Műveletek kapcsolattartókkal - hívás ütemezése


Egy adott kapcsolattartó részletes nézetében a műveletek legördülő menüt használva van lehetőség a kapcsolattartó adatainak szerkesztésére, a kapcsolattartó törlésére, megkettőzésére (másolásra), a változási napló megtekintésére. A kapcsolattartó alatt a Tevékenységek alpanelt lenyitva a legördülő menüben van lehetőség egy hívás rögzítésére.




Feladatok és találkozók szervezése


Egy adott kapcsolattartó alatt a Tevékenységek alpanelen létrehozhatunk határidős feladadot vagy ütemezhetünk találkozót. Mindezek megjelennek a CRM vezérlőpulton, a hozzárendelt felelős naptárában és az adott modul listanézetében is.




Keresés a CRM rendszerben




Vision Consulting Kft.

1162 Budapest, Ákos utca 56.
Adószám: 23747106-1-42
Cégjegyzékszám: 01-09-976374
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

© 2019 Vision Consulting Kft.

Please publish modules in offcanvas position.

A jobb felhasználói élmény érdekében a sütik használatát el kell fogadnia.
További információ Elfogad